28 Aralık 2014 Pazar

Kız Kardeşimle Tecavüzle Başlayan ama Mutlu Biten Sex Hikayeleri Oku

Ben Halil  yaşım 19 size  liseye Arzuy'la tecavüz ile başlayan ama mutlu biten bir sex hikayesini anlatacağım.İkinci öğretimim ve okuldan geç çıkıyorum gene geç çıktığım bir zaman telefon geldi ve annem ile babamın Bursa'ya yazlığı tadilat ettirmeye gittiklerini öğrendim ve eve gittim.Arzu evdeydi ama her yer karanlıktı uyuduğunu düşündüm.Bende uyumadan Arzu'nun odasına gideyimde üzeri felan açıksa örtüp yatayım dedim ve odaya girdiğimde üzerindeki ince geceliğin alttan açıldığını ve iç çamaşırının göründüğünü gördüm yanına gidip uyudun mu canım bir şey istiyor musun diye seslendim ama cevap vermedi beni de şeytan dürttü ve orta parmağımla hafif iç çamaşırını açtım be amına baktım çok az tüylü ama güzeldi tam kapatıp üzerini örterken abi naptın sen dedi ve dönüp çok güzelsin seni çok seviyorum diyip sarılmaya başladım o anda olacakların farkına vardı heralde ve bağırmaya başladı o an gözüm hiç bir şeyi görmüyordu bunun ağzını elimle kapattım bu elimin altında çırpınıyordu yapma diye.ben dinlemedim bunun ellerini bağladım ağzınıda örttüm bağırmasın diye iyice soyduktan sonra ellerinden karyolanın başına bağladım.bacaklarıyla debelenmesin diye onlarıda bağladım ve iki bacağının arasına yatıp boyununu memelerini yalamaya başladım küfür edip çırpınmaya çalışıyordu sonra göbeklerinden yalayarak amına kadar indim dilimin kenarıyla amının dudaklarını yalıyordum zevke gelsin diye dönüp baktığımda bağırmayı ve debelenmeyi kesmiş rahatlamaya çalıştığını gördüm göz göze gelince kafası ve gözleriyle okey dedi bakiremisin diye sorduğum da evet ama bir tane abim var nolacak ki dedi çok gaza gelmiştim direk amına yumuldum ve emmeye başladım dilimi amının içine sokuyordum sonra sıra sende dedim ve benimkini ağzına verdim iki avcuna aldı tereddüt etmeden yalamaya başladı yaklaşık 7 dakıka yaladıktann sonra boşaldım üzerine benimki tekrar kalkana kadar 69 pozisyonunda kız kardeşimi yalamaya devam ederken benim ki kısa sürede tekrar şahlandı dönüp arkamı hazır mısın aşkım dediğimde seni istiyorum diyip güldü bana gülmesi bile boşalmama yetmişti bacaklarını ve kollarını çözüp yatağın başına doğru çektim kardeşimi ve bacak omuz pozisyonu için hazır hale getirip lavaboya gittim.krem ve peçeteyi alıp geri geldim zatenn amı vıcık vıcık olduğundan biraz daha dil atıp kız kardeşimin ağzına verip hemen kafasını dayadım bir elieme de peçeteyi aldım ve hazır mısın dedim ? evet dedi.Kafasını soktum biraz zorladım ve köküne kadar girdi abi dur biraz dedi biraz durdukdan sonra bi 10 15 saniye gel git yaptım ve yarrağımı çıkartıp akan kanları sildim sonra tekrar bacak omuzda yapıp bi 10 dakika siktikten sonra boşaldım ve bi sigara yaktım sigara bitmeden kardeşim hadi abi devam diyince sigarayı söndürüp farklı bir pozisyonda tekrar siktim.boşalmaya yakınken çıkardım ve bir kez daha ağzına boşaldım ve hadi yut dedim.Hepsini yuttuktan sonra önüme domalttım ve kremi götüne sürdüm biraz da avcuma dökerek benimkine sürdüm ve bunu istiyor musun? diye sorduğumda canımı yakmadan dedi ve güldü 1 parmak 2 parmak derken 3 parmağım girmeye başladı götüne sonra parmakları çıkarıp yarrağımın kafasını koydum ve ittirmeye başladım kafası girdiğinde abi yapmasak mı acıyor dedi ama dinlemiyordum biraz daha zorladıkdan sonra kremin yardımıyla kökledim ve kız kardeşim bacağımı tırnakladı biraz içinde bekledikden sonra hafif gel git yaptım ve biraz daha bekledim sonra gel git yaptım ve 7-8 dakika gel git yaptıktan sonra geliyorum dedim ve götüne boşaldım.Bir sigara daha yaktıktan sonra hadi beraber duşa girelim dedim ve duşa girdik duşa girmeden klozote oturarak onu kucağıma ladım ve 2 postada o pozisyonda amdan ve götten siktim sonra duşa girince önce onu yalayarak yıkadım sonra amında ve götünde çıkan kılların hepsini traş ettim ve orda yalayarak tekrar boşalttım onu sonra o beni boşalttı ve duşumu aldıkdan sonra bende çıktım.Bu günden sonra kız kardeşim evde serbest giyiniyor(iç çamaşırı vb.olmadan) bana frikikler veriyor ailemizin evde olmadığı zaman hep sikişiyoruz,arada sırada onu yakalayınca sevişiyoruz arkadan dayıyorum yada saksoya yatırıyorum.Biz ki hep kavga eden iki kardeş artık kavga etmeden mutlu mutlu eğlene eğlene yaşamaya başladık :)
Kız kardeşime aşık oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder